Βίντεο από το critical mass της Καλαμάτας στις 27/9/2009
σχόλιο: Θέλω να πιστεύω πως τέτοιες παρόμοιες ενέργειες θα συνεχίσουν να γίνονται (με ή χωρίς ποδηλατοδρόμους) έχοντας στο μέλλον, μεγαλύτερη συμμετοχή του κόσμου της πόλης, που καλό θα είναι να ξεφεύγει σιγά-σιγά από το συντηρητισμό.
Ιδιαίτερα η Καλαμάτα μια πόλη με παράδοση στο ποδήλατο, ιδάνικη σε γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά για τη χρήση του, που βέβαια θέλησε από νωρίς να αστικοποιηθεί θυμίζοντας σήμερα πολλές φορές την Αθήνα όσον αφορά τα αυτοκίνητα...χρειάζεται να επανέλθει σε ρυθμούς πιο βιώσιμους όπως έπραξαν άλλες επαρχιακές πόλεις.
Θεωρώ πως η κατασκευή ποδηλατοδρόμου δεν είναι αυτοσκοπός και ούτε μου λέει κάτι. Το ζήτημα είναι να κατανοήσει ο κόσμος από μόνος του να αφήσει το αυτοκίνητο ξεκινώντας από τη μικρή χρήση ποδηλάτου έως τη δυνατή μεγαλύτερη.
Αγγελής
Ιδιαίτερα η Καλαμάτα μια πόλη με παράδοση στο ποδήλατο, ιδάνικη σε γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά για τη χρήση του, που βέβαια θέλησε από νωρίς να αστικοποιηθεί θυμίζοντας σήμερα πολλές φορές την Αθήνα όσον αφορά τα αυτοκίνητα...χρειάζεται να επανέλθει σε ρυθμούς πιο βιώσιμους όπως έπραξαν άλλες επαρχιακές πόλεις.
Θεωρώ πως η κατασκευή ποδηλατοδρόμου δεν είναι αυτοσκοπός και ούτε μου λέει κάτι. Το ζήτημα είναι να κατανοήσει ο κόσμος από μόνος του να αφήσει το αυτοκίνητο ξεκινώντας από τη μικρή χρήση ποδηλάτου έως τη δυνατή μεγαλύτερη.
Αγγελής
2 σχόλια:
Ο ποδηλατόδρομος καλό δεν θα είναι να υπάρχει για ασφάλεια; Να ξέρει ο ελληνας οδηγός που συχνά αποδεικνύεται σε δημόσιο κίνδυνο ότι κυκλοφορούν ποδηλάτες...
Όσο δε γράφουν για κράνος καλό μου ακούγεται το ποδηλατάκι
Ναι και βέβαια είναι καλό να υπάρχει αλλα προσωπικά δεν θεωρώ πως η κατασκευή του είναι αυτοσκοπός. Πιστεύω πως ο ποδηλατόδρομος σε περιορίζει γιατί είναι χαραγμένος σε συγκεκριμένη διαδρομή. Επιπρόσθετα μερικοί φτιάχνονται αρπακόλλα απλά και μόνο για να γίνουν (καποιοι βγαζουν αρκετα λεφτα απο τις μελετες) και τα αποτελέσματα μπορείς να τα δείς και εδώ: http://panosz.wordpress.com/2009/09/21/bicycles-3/
Αν οι ποδηλάτες αυξηθούν σε πληθυσμό θα πρέπει να καταλάβει και ο έλληνας οδηγός να τους προσέχει περισσότερο με η χωρίς ποδηλατόδρομο.
Αγγελής
Δημοσίευση σχολίου